آیناز جوونآیناز جوون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آیناز خانم فرشته کوچولوی من و باباییش

مواظب باش ..

1392/3/23 17:04
نویسنده : سولماز
213 بازدید
اشتراک گذاری

٢٣/٣/٩٢..سلام گل دخترم  جیگر مامانی  اینازم چه روزهای قشنگی را پشت سر میگذاریم .. خیلی خیلی با ارزشند کاش میتونستم لحظه به لحظه زندگیت را ثبت کنم .. خنده ها وگریه هات را .. معصومییتت را .. پاک تر از گل بودنت را .. انقدر شیرینی که نمیتونم توصیفت کنم  .. دستهایم توان نوشتن این لحظه های شیرینت را ندارند . ولی تا حدودی سعی خودم را میکنم خوب یا بد خاطراتت را بنویسم..این روزها که تقریبا شیش ماه و سیزده روزت است خیلی وروجک شدی نیشخند.. یک جا بند نمیشی   حسابی مامان رو میترسونی همین دیشب بود که با کله از روی تخت سقوط کردی گریهاوهگریهگریهوووووو خدا رحم کرد که چیزیت نشد.خدایا ممنونتم که همیشه مراقب فرشته کوچولوها هستی فرشته عزیم همیشه مراقبت هستم . دوستت دارم  عشقم .....ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)