آیناز جوونآیناز جوون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آیناز خانم فرشته کوچولوی من و باباییش

دختر خاله ات سحر

1392/4/26 23:26
نویسنده : سولماز
302 بازدید
اشتراک گذاری

١/٤/٩٢  ... سلام ایناز نازم  این پست رو من دختر خاله ات سحر برات باز می کنم . امیدوارم که خو شت  قلببیاد . من همیشه  ارزو می کنم که خنده رو لبای نازت  بمونه  .لبخند ایناز فسقلیم دیگه داره دندونات درمیاد و می تونی غذا بخوریزبان. و خیلی خوشهالم که دختر خاله ی بانمک وشیطونی مثل تو دارممژه.اینازی الان یک هفته ای میشه که من خو نه ی شما هستم واز این که کنارت هستم خیلی خوشحالم.قلب   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

♥متین من♥
7 تیر 92 15:54
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم
کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست)
یه دنیا ممنونم