آیناز جوونآیناز جوون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آیناز خانم فرشته کوچولوی من و باباییش

هفت ماهگی و اولین مروارید

1392/6/9 0:53
نویسنده : سولماز
390 بازدید
اشتراک گذاری

١١/٤/٩٢      سلام  آینازم سلام عشقم .. عزیزم  هفت ماه گذشت چه روزای قشنگی رو با هم ودر کنار هم داریم و پا به هشت ماهگیت گذاشتی .. مبارکه مبارکه ..هورایه خبر خوب برات دارم . امروز برای اولین بار دندونت  رو حس کردم .نیشخندامروز که دقیفآ هفت ماه و یک روزته جیگرم ... الاهی که فدای اون یه دونه دندونت بشم .. جیگر مامان . و بیماری اخیرت هم از دندون آوردنت بود ..مامانی باید واسه دختر خوشکلش آش دندونی درست کنه تا به خیر و سلامتی همه دندوناتو در بیاری ..زبانبغلولی هیف که دوربینمون خرابه و نمیتونم از این لحظه های خیلی خیلی شیرینت عکس بگیرم  گریه...امروز ٢١/٤/٩٢ بعد از چند روز تاخیر فرست پیدا کردم و کیک هفت ماهگیت را پختم ..و با گوشی بابایی چند عکس یادگاری هم          انداختیم .عزیزمممممممممممممممم...        جیگر مامان اولین مرواریدت مبارک                      داروهایی که دکتر واست تجویز کرده بود .. خیلی مریض بودی عزیزم                                                              و این هم کیکی که مامانی واسه تولد هفت ماهگیت درست کرد ...                              عزیز دلم اینجا به سختی تلاش میکنی که چهار دست و پا بری                                                                                                                                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدرضا
13 تیر 92 0:59
مرواریدت مبارک کوچولو شلام دوست عزیز پسر م تو2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگش سر بزنید وبهش رای بدین مرسییییییییییییییی
سولماز
پاسخ