آیناز جوونآیناز جوون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آیناز خانم فرشته کوچولوی من و باباییش

ده ماهگی

1392/7/29 23:00
نویسنده : سولماز
260 بازدید
اشتراک گذاری

١٣/٧/٩٢         نیشخندچشمکماچماچگریه سلام کوچولوی ریزه میزه ام ...چند روز پیش خونه آقا جون اینا بودیم خییییییییییییییلی خوش گذشت . بخصوص باغشون.هوای سرد پاییزی خیلی حال داد.. دایی ها خاله ها و دختر خاله ها آقا جون مامان جون همممممممممه خوب بودن .......عزیز دلکم خیلی پیشرفت کردی بزرگ شدی خانوم شدی شیطووووووووووووووووووون شدی - بلااااااااا شدی -خیییییییییییلی وروجک شدی.. خلاصه اینکه مامانی رو حسسسابی خسته میکنی. بخصوص موقع غذا خوردن ...وااااااااای وروجکی شدی واسه خودت ...همه چیزت رو دوست دارم . اذیتتو دوست دارم .هزاااااااااااااااار بار قوربونت میشممممممممممممممم.  ریزه میزه ی خودم ..                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اریا
2 آبان 92 19:47
سلام عکسهای جالبی بود لذت بردم خدا براتون نگهش داره بازم منتظر عکسهلی جدید هستم
سولماز
پاسخ