آیناز جوونآیناز جوون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آیناز خانم فرشته کوچولوی من و باباییش

تولد کفشدوزکی آیناز (تولدت مبارک )

1392/11/10 11:17
نویسنده : سولماز
1,760 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آینازم... بالاخره بعد از یک ماه تاخیر و عدم دسترسی به وبلاگت ..   با کمک عمو داوود (بابای ملیسا جون) که دستش هم درد نکنه  تونستیم وبلاگت رو به روز کنیم..هورا یک سال از آمدنت گذشت عشقم . این یک سال بهترین روزهای زندگیمون بود . با اتفاقات خوب و بد .. زبان   انشااللاه که صد سال زنده باشی و شاد زندگی کنی. ماچنیشخند    آیناز عزیزم امسال تولدت در ماه محرم و صفر بود و ما نتونستیم جشن باشکوهی برگزار کنیم . و به همین خاطر یک جشن کوچولو موچولو گرفتیم . و فقط کوچولوها دعوت بودند فرشته. و تم تولدت را هم کفشدوزک انتخاب کردیم .و خیلی هم با مزه شد. همونی شد که میخواستم ... خلاصه این که خیلی کار کردیم. درست یک ماه زمان برد تا تمام کفشدوزک ها رو درست کنیم . البته تمام شکلکهای کفشدوزک را خودم طراحی کردم و در درست کردن و رنگامیزی هانا جون و بابایی هم کمک کردند. و از همه مهمتر طراحی لباست . چون فصل زمستان بود و لباس کفشدوزکی پیدا نکردم و تصمیم گرفتم که خودم یک فکری بکنم...و و و ...خب  دیگه از تولد بگذریم و از احوالات شما بگیم .آیناز خانوم گل خیلی ناز و خشکل شده و روز به روز هم با مزه و خانوم تر میشه ..  ..آینازم در یک سالگیش ٩ کیلو ٥٠٠ گرم  وزنش بود که به توصییه مامور بهداشت نیم کیلو کمبود وزن داشت.           و با قد  ٧٦  و دور سر ٤٦  سانت بود..                                و از تواناییهاش بگیم . آینازم کاملا  تلفظ کلمه ماما رو یاد گرفته و تا چشمش به من  میفته فوری میگه که  ماما ماما . الاهی فداش بشم .. ماچ قلب به راحتی از مبل بالا میره و به راحتی پایین میاد . دست زدن و بای بای کردن . ایستادن با کمک . و تاتی تاتی کردن آن هم با کمک بابا یا مامان .  بچه خوشخوراکیهخوشمزه تقریبا همه غذا ها رو دوست داره و موقع غذا خوردن مامانی رو اذیت نمیکنه..   هشت تا از دندوناش رو در آورده  و خیلی هم وروجک شده . یک جا بند نمیشه حتی یک ثانیه .. و از همه جالبتر اینکه دخترمون عاشق رقص و مجالس شادیه  هوراخجالت   کارت دعوت کفشدوزکی           ساعتی که پاهای کوچولو و نازت رو به دنیا گذاشتی  کفشدوزکی      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
10 دی 92 22:44
آیناز جان سلام . الان ملیسا بغلم نشسته و داریم عکسهای قشنگت رو می بینیم . ملیسا کلی ذوق کرده که عکسهای تو و خودش رو می بینه . ایشالله صد سال دیگه زنده باشی و سلامت.
عمه حدیث خوشگله
12 دی 92 21:46
وااااااااااااااای خدااااا چقده قشنگ ، تولدت مبارک آیناز جونم، ان شاالله عاقبت بخیر بشی دخترناز
زندایی سارا
18 دی 92 15:05
آینازکوچولوخیلی دوست دارم ایشالاکه صدسال زنده باشی
علی
21 دی 92 20:56
سلام چه وب نازی داری حیف نیست در وبلاگتون از شکلک استفاده نمیکنید خوشحال میشم که به وبم بیایید واز شکلکام استفاده کنید تا وبتون خوشمل تر والبته زیبا تر ورویایی بشه من منتظر حضورت گرمتون در وبلاگم هستم وخوشحال میشم نظرتونم درباره ی وبم بدونم پس من منتظرم