آیناز جوونآیناز جوون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آیناز خانم فرشته کوچولوی من و باباییش

دخترم نفسم

1392/12/7 17:18
نویسنده : سولماز
204 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام نفس مامان . الان که دارم وبت رو مینویسم شما دقیقآ یک سال و دو ماه و بیست و شیش روزته عزیز دلم ....روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم  برای بودنت  .... آنقدر شیرینی   که نمیتونم توصیفت کنم . آنقدر پاکی  که باز نمیتونم توصیفت کنم  ... آنقدر خوبی که تمام غم ها و مشکلاتم فراموشم شده . خوشبختی رو به من و بابات فهموندی عزیزم . با اومدن شما خوشبختی ما دو چندان شد . عزیز دلم از این که پیش مایی ممنونیم .  

niniweblog.com الاهی که مامان دورت بگرده.  عزیزم عید نزدیکه و مامان حسابی سرش شلوغ . خونه تکونی و کلی کار .

niniweblog.comو باز هم کاررررررررررررر......

niniweblog.comو باز هم کار .....

niniweblog.com    و کار و کار و کار

niniweblog.com بچه برو اون ور  دستت میسوزه ..

niniweblog.com  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)