آیناز جوونآیناز جوون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آیناز خانم فرشته کوچولوی من و باباییش

پیشاپیش سال نو مبارک

1393/1/19 18:24
نویسنده : سولماز
231 بازدید
اشتراک گذاری

 

                          niniweblog.com یک سال و سه ماه و یازده روز از آمدنت گذشت .  شیش روز مانده به سال نو .. سال ١٣٩٣ و شما دختر گلم پانزده ماه و نیم سن داری    . عزیز دلم  ..  دوست دارم اولین کسی باشم که سال نو رو بهت تبریک بگم . ایشالله که صد سال زنده باشی و شاهد سال های نو قشنگ قشنگ باشی .این روزها حال و هوای خاصی داره . . همه چیز نوید بهار رو میده و انگار که همه چیز از صفر شروع بشه . خیلی قشنگه  . نمیتونم خوب توصیف کنم .. و هیجان انگیز .. امیدوارم سالی پر از برکت سلامتی و هیجان باشه. در حظور گلی مثل شما.... 

          niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
23 اسفند 92 15:30
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل واقعا به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من و خانواده ام کردین www.sharj10.ir شارژ خواستین سایت من یادتون نره ممنون