آیناز جوونآیناز جوون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آیناز خانم فرشته کوچولوی من و باباییش

روز پدر مبارک

1393/2/23 23:44
نویسنده : سولماز
228 بازدید
اشتراک گذاری

تبریک به کسی که  نمیدانم از بزرگی اش بگویم یا از مردانگی , سخاوت , سکوت , مهربانی و  ..... بسیار سخت است  به زبان آوردن این همه بزرگی و  .... ساده بگویم  :  پدرم   مهربان ترین و باحال ترین و خوش قلب ترین پدر دنیایی .. .  دوستت دارم  و برایت آرزوی سلامتی دارم ..                                                                                                                                                                                                                                        niniweblog.com                                                      ..          آفتاب مهربانی , سایه تو بر سر من , ای که درپای تو پیچیده , نیلوفر من , پدرم تو آفتاب زندکیم هستی . آفتابی که امیدوارم هیچگاه غروب نکند ..  .. روزت مبارک                                                                            

پسندها (1)

نظرات (0)