آیناز جوونآیناز جوون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آیناز خانم فرشته کوچولوی من و باباییش

یک سال و نه ماه از آمدنت گذشت

1393/6/10 15:24
نویسنده : سولماز
631 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم عزیز دلم  .بیست و یک ماهگیت مبارک .  تو این بیست و یک ماهی که گذشت در کنار هم  خاطرات خوب و بد  داشتیم ... با اومدن تو خوشبختی ما دو چندان شد .   با تو خندیدیم .. با تو گریه کردیم .. با تو دست زدیم .. با تو چهار دست و پا رفتیم... با تو غذا خوردیم ..با تو شیر خوردیم  و شکلک در آوردیم... با تو اده بده کردیم   با تو رشد کردیم و بزرگ شدیم  با تو بیمار شدیم   تا صبح بیداری کشیدیم .. با تو دنیامون عجیب و غریب شد   دنیامون کوچیک شد اینقدر کوچیک که هیچکس غیر از خودمون این دنیا رو نمیبینه   دنیامون شد ماشین های اسباب بازی   دنیامون شد رنگ ها    دنیامون شد عروسک ها    دنیامون میشه کودک    دنیامون شد تغذیه  آموزش و پرورش  ...با تو اینقدر بزرگ شدیم که همه فهمیدند پدر و مادریم ... دنیامون شد  تو . تو . تو  ...  با تو مادر شدم   با تو بزرگ شدم   با تو کوه شدم   توانم زیاد شد   دیگه مریض نمیشم   دیگه نمینالم ....  معصومییتت به ما یاد داد که همیشه بزرگ باشیم  بی ریا باشیم   پاک باشیم . ما پدر و مادر ها با اینکه بزرگیم و بزرگ شدیم و به قول خودمون بزرگتر شما هستیم  ولی باز هم دنیامون کوچیکه  .....دنیامون اندازه دل کودکمونه ...                                                                                     طبق معمول ریخت و پاش شما در آشپز خانه تمومی نداره....                                      اینجا هم وروجک بازی هات گل کرده  بالا رفتن از کابینت                                                        و پوشیدن کفش مامانی            

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان روشا
11 شهریور 93 0:00
همیشه سلامت باشی گلم
خاله سانی
13 شهریور 93 12:59
21 ماهگیت مبارک باشه عزیزم.ایشا.. همیشه سالم و شاد باشی
مامان جون
18 شهریور 93 17:10
21مین ماهگردت مبارک خوشگل خانم به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم
ツ طراحـی وبـلاگ ツ miss MAHTA
18 شهریور 93 20:21
لطفا این نظر رو بخونید ........................................... سلام من مهتا هستم و کارم طراحی وبلاگه شما میتونید با پرداخت کمترین هزینه ی ممکن صاحب قشنگترین وبلاگی که تابحال دیدید بشید اگر هم تابحال هیچ وبلاگی نداشتین یا وبلاگ جدیدی میخواید میتونم با کمی هزینه ی بیشتر هم براتون وبلاگ بسازم هم طراحی کنم برای اطلاعات بیشتر درباره ی ساخت و طراحی کم هزینه ی وبلاگ به این آدرس مراجعه کنید www.tarah-weblog.blogfa.com مطمئن باشید ضرر که نمیکنید هیچ ، خیلی هم سود میکنید قیمت طراحی وبلاگ شما : 15000 تومان قیمت ساخت و طراحی وبلاگ دلخواه تون : 20000 تومان تا الان رایگان طراحی میکردم . اگر بخواید تخفیف هم میدم برای سفارش با شماره ای که در ادرس زیر قرار دادم تماس بگیرید و یا sms بدید www.tarah-weblog.blogfa.com ツ طراحـی وبـلاگ ツ miss MAHTA تابحال برای هرکی وبلاگ درست کردم کاملا راضی بوده . مطمئن باشید فرصت خوبی دستتون اومده www.tarah-weblog.blogfa.com
مامان مهدیه
23 شهریور 93 1:28
عزیزم دوست داری پا تو کفش بزرگترها بکنی
مامان حديث
10 دی 93 0:56
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي وروجك خيلي ناااااااااااااااااازي مي بوسمت لينكت كردم گلم
marjan
10 دی 93 13:44
یک زن مظلوم ترین و معصوم ترین موجود دنیاست یک زن گرم ترین و آرام ترین آغوش دنیا برای یک مرد بی وفاست یک زن موجودی تنهاست در شلوغی دنیا به ما هم ی سری بزنین