آیناز جوونآیناز جوون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آیناز خانم فرشته کوچولوی من و باباییش

یک سال و نه ماه و هفده روز

1393/6/28 0:01
نویسنده : سولماز
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هدیه قشنگ من از طرف خدا . سلام امید زندگی من تو این دنیا . سلام پاک ترین و خالص ترین بنده خدا . سلام فرشته زمینی. سلام دلیل بودنم . الهی که فدات بشم . آینازم , قشنگم , عسلم . میخوام از کار هایی که تو این مدت یاد گرفتی بنویسم . و وقتی ایشالله بزرگ و خانوم شدی بدونی که چه بر ما گذشته ... اول از لغت نامه بگیم ..                      عزیز دلم همه حروف و کلمات و تا حدودی جملات  یک یا دو کلمه ای رو میگی . وقتی که دنبال چیزی میگردی میگی ( کجاس ) ... اگه چیزی رو از من میخوای میگی ( بده ) ...وقتی بابایی میره جایی میگی  .........(بابا یَت )  .  خیلی سعی میکنم از جیش بگیرمت ولی یک مشکلی هست .. به جزء پوشک هیچ جا جیش نمیکنی حتی تو دستشویی .. حتی اگه یک روز کامل هم پوشک نکنمت تو شلوارت هم جیش نمیکنی . اینقدر جیشت رو نگه میداری تااااااااااااااااااااااا پوشک کنم ... آخه من چیکار کنم ...  جیشت که میاد با اون لحجه شیرینت میگی ( ایس سدی ) و یا ( دتویی ) . بعد که میبرمت دستشویی اصلآ جیش نمیکنی . و باید بلا فاصله پوشکت کنم تا جیش کنی تو پوشک بی زبون ...  قوربون اون دتویی گفتنت بشم .  به لباسات علاقه خاصی داری .

لباس..................................... اباس .

کفش.................................. دسی .

پوشک............................... بوسچ .
ابرو ..................................ابووو .

چشم ............................جس.

دماغ.............................. مماخ .
دهن ...........................دنن .

گوش...........................گوس .

دستشویی..................... دتویی .

جیش کردی..................... ایس سدی .

غذا............................. دذا .
کباب ..........................دبات.

شلوار......................... سبال .

کیف .........................جیبی.
پتو........................ بتوت.

موتور ....................یتول ... ایتول ... ایتوس .

اسما...................اسا .
سحر....................سَیَل.

رویا .....................اییا

هانا......................آنا.
زهرا.....................زلا.

پا شو ..................آ سو .

سولماز.....................ایلماز.
بهاره ...........................بخاله .

بالش...............................بالست .

گوشی .............................گوسی .
حوله ...............................اوله.

شونه ...........................دونه .

دندون ...........................دَدون .
سرسره ........................ سووایه .

هندوانه ........................هنونه.

ماست...........................ماس.

 

پسندها (2)

نظرات (1)

عمه فروغ
28 شهریور 93 0:21
سلام.تازه با وبلاگتون آشنا شدم جيگر اين دختر شيرين زبون خدا براتون حفظش کنه خوشحال ميشم به منم سر بزنيد و اگه دوست داشتيد با هم تبادل لينک کنيم