آیناز جوونآیناز جوون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آیناز خانم فرشته کوچولوی من و باباییش

پنجمین سالگرد ازدواج مامان و بابایی ...

1393/8/1 11:21
نویسنده : سولماز
641 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                               

عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است . پنج شاخه گل به مناسبت پنجمین سال زندگی مشترکمان تقدیمت میکنم . 1/8/88  یاد آور قشنگتین انتخاب زندگیم را فراموش نمیکنم .. دوستت دارم .  دیروز پنجمین سالگرد زندگی مشترکمان بود . انگار که همین دیروز بود . امروز 2/8/93  آیناز نازنینم یک سال و ده ماه و بیست و دو روز سن دارد . و ما در کنار گلی مثل آیناز خیییییلی احساس خوشبختی میکنیم و به وجود همچین فرشته ای شکر میکنیم . آیناز نازنینم تو یک موهبت الهی هستی .. . آرامش من خوشبختی من با بودن تو و بابات کامل میشه عزیزم . و همیشه برای بودن شما شکر میکنم .

پسندها (4)

نظرات (4)

عمه فروغ
1 آبان 93 12:00
سلام سولماز جان 5 سالگرد ازدواجتون مبارک ان شاا.. سال های سال در کنار هم به خوشی زندگی کنید
مامان مهدیه
1 آبان 93 14:50
مبارک باشه
مامان مليسا
14 آبان 93 6:42
سلام خوبيد سالگرد ازدواجتون مبارك هميشه خوب و خوش باشيد حسابي دلمون واستون تنگ شده به اميد ديدار
مادر بزرگ
21 آبان 93 20:40
با اجازتون لینگ کردم