آیناز جوونآیناز جوون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آیناز خانم فرشته کوچولوی من و باباییش

تولد دو سالگی عشقم آیناز

1393/9/10 19:55
نویسنده : سولماز
475 بازدید
اشتراک گذاری

دو سالگیت مبارک دختر نازم ....

دو سال پر از زحمت و سختی که برای من با عشق تمام شد , روزگارم پر شد از لحظات ناب و تکرار نشدنی , شیرینی های آیناز من تمام شدنی نیست . و هر روز با یک حرکت تازه ذوق زده ام میکند.  خداوندا برای این که به من این شانس را دادی که تو دنیا زندگی کنم و این لحظات ناب را تجربه کنم شکرت میکنم . برای تک تک لحظاتی که بادخترم دارم شکرت , به خاطر تمام لطف  به خاطر سلامتی و خوشبختی و داشتن نعمتی به بزرگی فرزند  و حس با شکوه مادری تو را میستایم ....

پسندها (3)

نظرات (4)

عمه فروغ
10 آذر 93 20:42
تولد تولد تولدت مباااااااااااااااااااااااارک 2 سالگیت مبارک آیناز عزیزم ان شاا... 120000000000 سالگیت رو جشن بگیری
سولماز
پاسخ
مرسی عمه مهربان ایشالله سلامت باشید .
مامان مهدیه
13 آذر 93 11:56
تولدت مبارک عزیزم ایشاالله 100 ساله بشی
♥عمه حدیث خوشگله♥
17 آذر 93 13:58
ممنونم که پیش مون اومدین،منم دلم برای شما و دختر گلت تنگ شده بود
♥عمه حدیث خوشگله♥
17 آذر 93 13:59
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک آینازجون
سولماز
پاسخ
مرسی عمه خیلی خیلی مهربون .