آیناز جوونآیناز جوون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آیناز خانم فرشته کوچولوی من و باباییش

نوزده ماهگی قند عسلم ..

1393/4/20 1:17
نویسنده : سولماز
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااام  عزیز دلم . عمر مامانی نوزده ماهگیت مبارک . چند وقتی میشه که عکسای نازت رو تو وبت نذاشتم . چند روز پیش رفتیم شهرستان و یک هفته ای اونجا بودیم . البته من و تو با خاله فهیمه و اسما جون رفتیم  . بابایی نیومد چون کارش زیاد بود و از این حرفا....خلاصه ما رفتیم و شما دخملی با دختر خاله ها کلی بازی و تفریح کردید . باغ آقا جون چقدر خوش گذشت. بازی با مرغ و خروس ها و به قول خودت هاپو  و پیشی و  چند تا هم جوجه تیغی بود که خیلی با مزه بودن حیف که نتونستم ازشون عکس بندازم . ..  هوای پاک و تمیز اونجا  . و غروب خیییلی زیبای دشت های گندم زار ها  . .  واقعا دل هر بیننده ای را نوازش میداد .....   ماست و دوغ های مامان جون هم که حرف نداشتند . عزیز دلم وقت کنم عکسات رو میزارم .                                            

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان مهدیه
26 تیر 93 13:48
چه جای با صفایی خوش بحالتون
خاله سانی
27 تیر 93 22:50
عزیز دلم چه عکسای خوشگلی گرفتی.انشا.. همیشه شاد باشی گلم